reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alexander Birčák

Alexander Birčák

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kouč. Pomáham ľuďom prekonať emočné prekážky, aby zlepšili svoj zdravotný a psychický stav a tiež medziľudské vzťahy doma, v práci či pri podnikaní.Viac o emočnom odblokovaní si prečítajte tu >>> Zoznam autorových rubrík:  Osobný rozvojZdravieÚspechMotiváciaSúkromnéNezaradené

reklama

Zdravie

Strašne sa bojím šoférovať - ako sa zbaviť strachu?

Alexander Birčák

Strašne sa bojím šoférovať - ako sa zbaviť strachu?

„Vodičák mám už 10 rokov, ale šoférovať som začala iba pred pol rokom. Mám totiž ročnú dcéru a bez auta som nestíhala zariadiť všetky potrebné veci .“ Zdôverila sa mi pani Helena na konzultácii. „V autoškole som si zaplatila kondičné jazdy, aby som nabrala cvik. Jazdím aj sama, aj s manželom, aj sama s dcérou. Ale vždy, keď si sadnem za volant mám pocit, že mi ide o život. Proste panika. Je to strašne nepríjemné, cítim sa pod tlakom, a často kvôli tomu za volantom aj zazmätkujem. Chcela by som sa toho pocitu zbaviť.“

  • 26. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu