reklama

Dobrá rada na problém s erekciou

Pred pár mesiacmi mi napísal jeden klient: Mám 18 rokov a mám s priateľkou problém. Mali sme spolu prvý sex a všetko bolo v pohode. Po druhý krát to bolo ešte lepšie, vydržal som dlhšie. Potom som začal mať problémy s erekciou. Keď sa to opakovalo už niekoľko krát, tak som si kúpil nejaké lieky na to a zase to nefungovalo. Tak si myslím, že to bude psychického pôvodu. Nemáte pre mňa nejakú radu? Ako sa napríklad uvoľniť, alebo tak nejako? Ďakujem za odpoveď. Vladimír.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Smutný mladý muž
Smutný mladý muž 

Smutný mladý muž

Na to som odpísal:
Z toho, ako popisujete svoj problém s erekciou to vyzerá, že pred tretím stykom u vás došlo k nejakej stresujúcej udalosti. Tá vás psychicky zablokovala a bráni vám vykonať plnohodnotný milostný akt.

Máte pravdu, mám pre vás radu, ako na to: Pri ďalšom stretnutí s priateľkou choďte do milovania s tým, že nedôjde k plnohodnotnému milostnému styku – spojeniu pohlavných orgánov. Vaše milovanie bude iba o maznaní.

Veľ a mužov si myslí, že milovanie je iba o spojení pohlavných orgánov. A to je omyl – milovanie je aj láskanie, príjemné dotyky, hladenie, bozkávanie, držanie v náručí. Stresujúca udalosť, ktorá spôsobila vaše problémy s erekciou vás pred milostným aktom núti myslieť na to, aby ste mali dobrú erekciu. To vás dostáva do ešte väčšieho stresu a dosiahnutie erekcie je ešte ťažšie. Čím viac tlačíte na pílu, tým horšie. Ste v začarovanom kruhu.

Ten začarovaný kruh rozotnete, keď do milovania pôjdete s tým, že nejde o spojenie pohlavných orgánov, ale „iba“ o maznanie, že ide „iba“ o to, urobiť vašej partnerke dobre.

Prestaňte tlačiť na pílu, prestaňte myslieť na svoju erekciu, sústreďte sa na partnerku, čo by jej bolo príjemné. Váš pohlavný úd nie je jediná časť vášho tela, ktorou môžete urobiť vašej partnerke dobre. Zapojte fantáziu, alebo sa pozrite na nejaké „inštruktážne video“, je toho plný internet.

Alebo sa opýtajte jej, čo by jej bolo príjemné. Uvidíte, keď sa sústredíte nie na seba a svoju erekciu, ale na partnerku, začne to fungovať samo.

Záver: Do najbližších troch milovaní choďte s tým, že to bude iba láskanie, nie spojenie pohlavných orgánov. Partnerke to môžete dopredu povedať, že dnes sa budete iba maznať. Keď to „naskočí“ a nebudete to môcť vydržať, môžete od láskania prejsť k spojeniu pohlavných orgánov.

Ak to ani po troch milovaniach nebude fungovať, objednajte sa ku mne na osobnú (Skype) konzultáciu. A dajte mi prosím vedieť, ako to dopadlo.

Vladimír mi už neodpísal. Pred pár dňami som si mazal staré emaily a narazil som aj na jeho email. Tak som mu napísal:
Pred štyrmi mesiacmi ste ma prosili o radu s vašim problémom a ja som vám ju poskytol. Chcel by som sa opýtať, ako sa vám podarilo s tým problémom postúpiť.

Obratom som dostal odpoveď:
Ospravedlňujem sa, že som sa vám neozval, pretože som si omylom vymazal váš email. Urobil som presne, ako ste mi radili – a problém je vyriešený. Veľmi pekne vám ďakujem za radu. Vladimír.

Toto je pekný príklad toho, ako silno psychika ovplyvňuje život človeka. Niekedy psychika narobí človeku také problémy, že mu nepomôžu ani lieky. Vtedy je treba hľadať iný spôsob riešenia problému.

Alexander Birčák

Alexander Birčák

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kouč. Pomáham ľuďom prekonať emočné prekážky, aby zlepšili svoj zdravotný a psychický stav a tiež medziľudské vzťahy doma, v práci či pri podnikaní.Viac o emočnom odblokovaní si prečítajte tu >>> Zoznam autorových rubrík:  Osobný rozvojZdravieÚspechMotiváciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu