reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alexander Birčák

Alexander Birčák

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kouč. Pomáham ľuďom prekonať emočné prekážky, aby zlepšili svoj zdravotný a psychický stav a tiež medziľudské vzťahy doma, v práci či pri podnikaní.Viac o emočnom odblokovaní si prečítajte tu >>> Zoznam autorových rubrík:  Osobný rozvojZdravieÚspechMotiváciaSúkromnéNezaradené

reklama

Úspech

Dobrá rada na problém s erekciou

Alexander Birčák

Dobrá rada na problém s erekciou

Pred pár mesiacmi mi napísal jeden klient: Mám 18 rokov a mám s priateľkou problém. Mali sme spolu prvý sex a všetko bolo v pohode. Po druhý krát to bolo ešte lepšie, vydržal som dlhšie. Potom som začal mať problémy s erekciou. Keď sa to opakovalo už niekoľko krát, tak som si kúpil nejaké lieky na to a zase to nefungovalo. Tak si myslím, že to bude psychického pôvodu. Nemáte pre mňa nejakú radu? Ako sa napríklad uvoľniť, alebo tak nejako? Ďakujem za odpoveď. Vladimír.

  • 6. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 091x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu